Thursday, February 26, 2015

Been a while...

Hi Semua..

Hurm..sejak2 aku kerja di Langkawi..my life quite miserable..
ak dah tak da masa untuk aku explore benda2 menarik yang aku selalu buat tym aku study dlu
tapi sejak2 ni ak terpkir satu bnda..yup! why dont i update about what i have been doing during work?

hahah..when that idea pops in my head, ak teruih beli DiGi Internet Plan..dan ak start akan menulis semula blog..

Baru2 ni ak ada buat satu software yang mna ak rsa simple bapak sangat..aku pon dah lama dah tinggal VB and ak rsa aku patot start balik..

Dlu byak benda yang aku buat and i thought

"Well, tak lupa laa kot, bnda camni senang ja igt" 

well..dont say that, ak dah lupa byak bnda dah ni..

hahah, ak dah kena start belajar balik pasal knowledge2 computer ni since ak masuk balik forum2 yang aku lepak dlu and aku tgk..Wo!! depa semua semakin dasat and ak mcm xda improvement langsung..

Maybe bukan jiwa aku ngan software ni..im more to network-related guy. Tapi nak kata network pon, ak still noob dalam network but hey! i improving myself..hehe..

Blog ni pon ak akan edit sbgai blog personal ja..untuk sekadar aku letak apa yang ak belajar so aku x lupa sbb sekarang ni zaman blog bukan macam dlu dah..dah tak famous dah..

Dengan ini, ak sekali lagi menaip untuk ak post my personal matters. Kalau ada sesiapa yang secara tidak sengaja terkait di dalam blog ni dan ingin post aku di-remove/edit. Please let me know..





2 comments:

arif othman said...

masih mengukir kata-kata di blogger ya!

Kambing Kertas said...

hahaha...masih lagi..tapi jarang..