Tuesday, December 7, 2010

holla..!
start pkol 1.30 petang td, selepas smayang Zohor..
aku, Nazri, Azeli dan Izwan p ke Kampong Selamat untuk mkan knduri kat umah kwn aku..
kuar2 poli jer, kami drive tros ke Shell dlu c0z minyak xda... :p
lpas boh minyak dlam RM3.00, kami pon bergerak pada kelajuan yang amat perlahan bagi ku..
iaitu 70km/h..
sampai2 jer..tros aku nmpk moto ayah aku..kui33...
lpas park moto smua..kami jlan la masuk..

sesungguhnya aku malu..!!
masuk jer khemah tu..tros Azeli target lolipop...hahah.
kmuadian kami amik la mkanan yang tersedia..
mkanan dia seyes sedap...
tapi aku x puas lagi mkan...nk lagi ni..lapaq..
menjamu selera dengan perasaan berselera


pas mkan, kami pekena bubuq plak..
dalam dok baik pnya dok pkena..Ustaz Abdullah Khairi pon mai...
heheh..
yang bestnya tu..dia mkan sebelah meja kami..
dok lama ckit..ayah aku mai bagi cucuq pisang ckit..
aku mkn sorg jer ah memandangkan mmber2 aku yang len dah kenyang..
pas mkan smua..kami pon nk gerak g rumah aku..
pastu mmber aku ni pon bagi la kuih ni.
TERIMA KASIH
walaupon target kami sebenarnya adalah lolipop...!!
miahahaah,,!!
wlau bagaimna pon..tanpa disangka..
Azeli telah pon balas lolipop dari arah bertentangan..
(seyes aku x paham apa aku karang)
kemudian kami heading p umah aku ditemani hujan renyai....

md duan . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates