Tuesday, June 18, 2013

Salam

harini seperti hari sebelumnya, kami hanya mengadap di hadapan komputer dan diberikan tugasan untuk membuat blog.

Keadaan di KISMEC ni syok baq hang..hahah..contohnya mcm sblah kelas aku..ada satu PC ni dorg built lam aquarium named "PC Aquarium"

Ni first time la jgak aku tgk PC running dlam ayaq..tertarik gilaa..heheh..nnt nak bwat ah.. minx trainer2 kat sni ajarkan..hehehe..

dalam kelas WiFi
gmbaq kat atas ni suasana lam kelas kami..rilek jaa..tenang ja blajaq..blajaq pon x tekanan..hahaha..

sekarang kami diberi tugasan untuk bwat satu paperwork untuk jalankan satu aktiviti selepas bulan Ramadhan ni..heheh..mcm biasa ah aku, aku akan suggest tmpat faveret aku iaitu Pantai Kerachut.

Pergghh! Pantai ni mmg terbaik setakat ni aku p perkhemahan. Kalau dorg nk sruh aku suggest..mmg pantai ni la yang akan aku suggest sbab ak ley describe dari A-Z tmpat ni camna.., cara jalan, suasana n aktiviti bagai..hehehe

Petang ni klaw ada free aku akan trun maen bola macam kelmarin..klaw x sempat or x larat, dok umah tidoq sudah ah,,tp kdang tu mlas la jgak nk trun..hahah..sedap tdo kat rumah..

Maybe takat ni saja la kot.., sronok woo..dpat kawan2 baru..hehehe..sekian..

md duan . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates