Friday, June 14, 2013

Assalamualaikum semua..
alhamdulillah., 2 hari lepas saya berjaya daftar dengan KISMEC, Sg Petani selepas berjaya menjalani program 3P ( Program Pentauliahan Professional ) untuk CompTIA A+.

Walaupon kebanyakkan ada yang akan cakap CompTIA A+ x se-advance CEH ataupon CCNA, tapi aku tetap puas ati memandangkan online exam kali ni dorg lebih dedahkan kepada simulation.

So bukan jer men click-click mcm dlu, sekarang ni ada soalan yang kena drag and drop dan ada juga soalan simulation yang kena menggunakan otak dan juga kemahiran korang semasa korang belajar comptia ni..

anyway..lupakan kjap la pasal comptia, aku tggu result certification aku, nnt akan aku uploadkan..heheh

back to main point, ak baru lpas daftar KISMEC under INSEP mengikuti kursus Wireless and Data Communication. Bagi aku, ak ley catch up subject ni kot sbab sblom ni aku dh biasa belajar pasal wireless kat comptia.

KISMEC.. 


Trainer2 dalam KISMEC ni pon agak sporting n kebyakkannya muda2 belaka..heheh.. comey2 gitu..tapi klaw nk ikut beza umor ngan aku skrg..ada la lam 3 tahun, so mlas ah kcaw dorg.. takkan la dorg minat nk amik anak didik jadi suami kan? hahaha..

Selepas dh decide umah asrama aku kat Bandar Mutiara, ak kemas2 barang n tdo.. Zzzzz,,

Minggu depan aku akan start belajar n aku harap aku ley dapat ilmu lebiy kat sini, bukan saja dsebabkan elaun, tp sbab ilmu tu percuma and agak pyah untuk aku dpat..

Sekian,

2 comments

Asslamualaikum tumpang tanya masih ambil ka orang untuk masuk kolej? Saya nak ambil kos seni bina

REPLY

Asrama dia mcm sekolah ke? Boleh balik tiap2 minggu tak. Dan boleh bawak transport sendri tak?

REPLY

md duan . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates